یزدفردا :میرزا محمد کاظمینی در روز نوشت خود نوشت:فقیه خراسانی و دکتر اعرافی تأیید صلاحیت شدند


بنابر اخبار موثق ، سردار فقیه خراسانی و دکتر اعرافی از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده اند و بزودی رسمأ اعلام می گردد .


در حوزه ی میبد رقابت تندی بین آقایان یحیئ زاده و اعرافی وجود دارد که تحلیلأ سمت وسوی آراء بسوی دکتر اعرافی است .


با وجود رقابت چند روحانی در یزد و چند سردار سپاه ، شانس و مقبولیت آقای فقیه و حاج سید محمود وزیری از سایر رقبا بیشتر است .


حائز توجه در حوزه اردکان ، یکه تاز میدان مهندس تابش می باشد .


ضمنأ حجة الاسلام دکتر خلیلیان اشکذری ، کاندیدای جبهه پایداری به رهبری آیت الله مصباح یزدی برای حوزه شهرستان یزد انتخاب گردیده است .


نکته :


براستی چه دستی پشت سر عدم صلاحیت آقایان فقیه و اعرافی بود !؟؟


آیا اعلام عدم صلاحیت و بعدأ تأیید به ضرر کاندیدا ها خواهد بود یا به نفع آنان !؟؟


بدلیل قرابت برخی از کاندیدا ها ، باید این عدم صلاحیت را ضربه به آیت الله ناصری ، در فضای عمومی استان تلقی نمود یا نه ؟؟ وقس علیهذا

سرگرم کردن مردم


علی الظاهر هیچکس مانع حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نشد و افراد از هر جناحی می توانستند در انتخابات شرکت نمایند اما وقتی لبه ی تیز تأیید صلاحیت جلوه گری می نماید طبیعی است برخی از نخبگان از حضور در انتخابات پرهیز می نمایند .


در روزهای جنگ و دعوای طرفداران جبهه ی پایداری به رهبری آیت الله مصباح یزدی و طرفداران جبهه ی متحد اصولگرایی به رهبری آیت الله مهدوی کنی را باید به { 2 } گونه تعبیر کرد .


1 _ درگیریهای لفظی و نقدهای تند برعلیه یکدیگر جنگ زرگری است و در باطن ، یک هدف را دنبال می کنند و آن حضور گسترده مردم است و از سویی ، شرکت در بازی است که در آن باختی وجود ندارد و هر کس وارد مجلس شود در حالت کلی اصولگرا است بنابراین سیاسی کاری و مردم سر کار بودن ، در پس این دعواها عینیت پیدا می کند وتفسیر دیگری نخواهد داشت !!!


2 _ واقعأ این دو جریان اصولگرا با هم درگیر هستند که باید اظهار تأسف نمود ، چرا که برای رسیدن به مقاصد اجرائی حاضر به تخریب یکدیگر شده اند !!!


نکته :


اگر خوب دقت کنیم گونه اول به واقعیت نزدیک تر است و اگر این چنین باشد دیگر نمی توان به جریانات جمهوری خواه و دمکرات آمریکا خرده ای گرفت !!!


آیا در پس پرده ی این تنش ها ، خدمت به خلق خداست یا رسیدن به قدرت !!؟


انشا ا... آنچه به نفع اسلام است همان شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا